Język angielski, taniec i rytmika
 
 
 
Taniec i rytmika 14.04.2021

Dzień dobry
Przesyłam zadania do wykonania w tym tygodniu.

TANIEC
Obejrzyj filmik i w miarę możliwości potańcz z panią prowadzącą

https://liblink.pl/0pZqrPDeuN

RYTMIKA
Obejrzyj i wysłuchaj utwór Czajkowskiego- Walc kwiatów

https://liblink.pl/FcXJ05kBNZ

Życzę dobrej zabawy podczas tańca.
Pozdrawiam Małgorzata Ciuhak

j. angielski 12-14.04.2021
3,4 latki
12-14.04.2021
Przypomnijmy sobie znane już słówka przy bajce i historyjce
https://www.youtube.com/watch?v=cDc0SuZlIWU&ab_channel=EnglishLessonsOnline
https://angielskiebajanie.pl/dla-dzieci/bajki/audiobajanie-angielskie-audiobooki-dla-dzieci/https://www.youtube.com/watch?v=87AxLG5VAfI&ab_channel=AngielskieBajanie
 
12-14.04.2021 5,6 latki
Proponuję utrwalenie wiadomości o pogodzie przy piosenkach oraz bajce.
https://www.youtube.com/watch?v=LFrKYjrIDs8&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs
https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrusEnglishSongsForKidshttps://www.youtube.com/watch?v=0GGvRtuxglM&ab_channel=Pinkfong%21Kids%27Songs%26Stories
 
Zadanie
Kolorujemy symbole związane z pogodą i nazywamy.
What’s the weather like today? It’s sunny.
http://bystredziecko.pl/kar-pracy/angielski/pogoda/flashcards-weather-bw-01.pdf
Chętne dzieci mogą stworzyć kalendarz pogody.
Wycinamy obrazki, określamy po angielsku jaka jest dziś pogoda, a następnie przyklejamy na kartkę z konkretnym dniem.
What’stheweatherliketodayIt’swindy.http://bystredziecko.pl/kartypracy/angielski/pogoda/flashcards-weather-colour-01.pdf
 
 
Taniec i rytmika 6.04-9.04.2021
Taniec
Potańczcie razem z panią prowadząca
 
Rytmika 
Obejrzyjcie i wysłuchajcie utwór muzyczny 
 
Pozdrawiam
j.angielski
3,4 latki 07.04.2021
Proponuję powtórzenie słówek dotyczących ubrań, podczas piosenki:https://www.youtube.com/watchv=jBfb33_KHU&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs
 
5,6 latki 07.04.2021
https://www.youtube.com/watch?v=hQCt_tDh3s4&ab_channel=UMBCtube
Rozpoczynamy naukę o pogodzie
What’s the weather like today?–jaka jest dziś pogoda?
It’s sunny–jest słonecznie, it’s windy-wietrznie, it’s snowy- śnieżnie, it’s rainy-deszczowo,
it’s cloudy- pochmurno
 
 
Taniec i rytmika
Nauka zdalna 29.03-31.03.2021
 
3,4 latki
29.03.2021
Where’s my Easter egg?
Easter bunny,
Where’s my Easter egg?
Easter bunny,
Where’s my Easter egg?
Here you are.
It’s red and blue.
Here you are,
An Easter egg for you.
Easter bunny,
Thank you for my Easter egg.
Easter bunny,
Thank you for my Easter egg.
Dzieci
,
śpiewają/ recytują piosenkę
oraz
powtarzają
nowo poznane słowa: Easter bunny
zajączek wielkanocny,
Easter egg
jajko wielkanocne
31.03.2021
Hello! Hello!
It’s Easter!
Hello! Hello! It’s Easter!
Hello! Hello! It’s Easter!
Happy Easter to you!
Dzieci
powtarzają życzenia świąteczne
,
śpiewają/ recytują
piosenkę oraz kolorują pisankę
http://www.supercoloring.com/pl/kolorowanki/jajko
wielkanocne
w
abstrakcyjny
wzor?version=print
 
29.03.2021
5,6 latki
The Easter song
Four little eggs in the nest
Four little eggs in the nest
Peck
peck
peck
peep peep peep
Three little eggs in the nest
Three little eggs in the nest
Three little eggs in the nest
Peck
peck
peck
peep peep peep
Two little eggs in the nest
Two little eggs in the nest
Two little eggs in the nest
Peck
peck
peck
peep peep peep
One little egg in the nest
One little egg in the nest
One little egg in the nest
Peck
peck
peck
peep peep peep
Four little chicks in th
e nest
Dzieci śpiewają piosenkę oraz powtarzają nowo poznane słownictwo: Easter
Wielkanoc, Easter egg
jajko wielkanocne, Easter bunny
zajączek wielkanocny
, basket
koszyk
, chick
pisklę,
Happy
Easter!
Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Następnie
wykonują kartkę świąteczną „Magiczna pisanka”
https://przedszkolankowo.pl/wp
content/uploads/2017/04/pisanka
4.jpg
31.03.2021
Dzieci
kolorują
i wykonują koszyczek
następnie
powtarzają piosenkę „
The Easter song
”, składają sobie życzenia:
Happy Easter!
https://przedszkolankowo.pl/wp
content/uploads/2018/03/Koszyk
3.pdf
 
 
 
j. angielski 3 tydzień czerwca dla wszystkich grup wiekowych
Wstęp do historyjki Monkey Puzzle: https://earlystage.pl/blog/
j. angielski 3 tydzień czerwca dla wszystkich grup wiekowych
1 tydzień czerwca

3-4 latki

 

Zapraszam do wysłuchania książeczki ‚We’re Going on a Bear Hunt’ (Michael Rosen)

 

 

5-6 latki
Zapraszam do wysłuchania książeczki ‚We’re Going on a Bear Hunt’ (Michael Rosen)
4 tydzień maja

 

5-6 latki

Czas na trochę rozrywki, proponuję dwie aktywności po angielsku
1. zgadywanka – odgłosy wiosny: https://www.youtube.com/watch?v=aQM1pfarFQE
miłego oglądania 🙂
 
Pozdrawiam,

 

3-4 latki

Czas na trochę rozrywki, proponuję dwie aktywności po angielsku
1. zgadywanka – odgłosy wiosny: https://www.youtube.com/watch?v=aQM1pfarFQE
 
miłego oglądania 🙂
3 tydzień maja
 
3-4 latki
 
Kontynuujemy naukę o jedzeniu, znamy już słówko apple – jabłko, zadaniem dziecka jest poprawić wzór po śladzie, następnie pokolorować na wybrany przez siebie kolor (niekoniecznie kolor prawdziwych jabłek) jabłko i nazwać je po angielsku np. a blue apple (niebieskie jabłko), plik do pobrania: http://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/parents/oxfordparents/docs/op_tracingpatterns2.pdf
karta pracy może być też dobrą okazją do przypomnienia sobie poznanych już nazw członków rodziny i zwierząt, poprośmy dziecko żeby spróbowało nazwać postaci na rysunkach: brother – brat, sister – siostra, cat – kot, rabbit – zając.
w trakcie uzupełniania kart pracy można posłuchać i zaśpiewać piosenkę o owocach, lub obejrzeć teledysk: https://supersimple.com/song/apples-and-bananas/ w piosence będziemy zamieniać samogłoski w wyrazach.
 
 

5-6 latki

Zachęcam do powracania do słówek i piosenek z poprzednich zajęć, powtórki materiału pozwalają szybciej nauczyć się języka obcego.
 
5-6 latki

2 tydzień maja

w piosence pojawiają się również dwa zwroty: I’m so hungry – jestem bardzo głodny, oraz I’m thirsty too – chce mi się też pić
 
3-4 latki
2 tydzień maja
 
Rozpoczynamy naukę jedzenia, nowe słówka to: banana – banan, watermelon – arbuz, apple – jabłko, grapes – winogrono, można porozmawiać z dzieckiem, które z tych rzeczy jadło ostatnio, warto zaproponować dziecku, aby samodzielnie narysowało/pokolorowało produkty żywnościowe, piosenka:
1 tydzień maja

3-4 latki

nowe słówka: duck – kaczka, liczymy 1-5 
narysuj 5 kaczątek o których będzie piosenka, zakrywaj dłonią lub inną kartką po jednym tak żeby za każdym razem było tyle samo kaczątek co w piosence
1 tydzień maja

5-6 latki

nowe słówka: finger – palec u dłoni, toe – palec u stopy, hands – dłonie, foot – stopa,feet – stopy, liczby 1-10 https://supersimple.com/super-duper-ball-pit/counting-from-1-to-10/
 
3-4 latki
 
27-30 kwiecień
 
Posłuchaj nagrania, zatańcz w rytm muzyki, gdy usłyszysz polecenia wykonaj je:
clap – klaszczemy, stomp – tupiemy, shout – wołamy
piosenka i tekst:
 
5-6 latki
 
27-30 kwiecień
 
Posłuchaj piosenki/obejrzyj i pokazuj czynności słówka: „clap – klaskać”, „stomp-tupać”, „swing – wymachiwać”, „dance-tańczyć”, „sing – śpiewać”, jump – skakać „,” touch – dotknąć „i” shake – potrząsać”
piosenka: 
5-6 latki
angielski 3-4 latki
5-6 latki
3-4 latki
3-4 latki tydzień 30 marzec - 3 kwiecień

zadania 30 marca:

Nowe słówka do nauki, części twarzy:
Zadanie dla dziecka: narysuj swoją twarz, pamiętaj o uszach 😀
 
zadania  2 kwietnia:
kolory do powtórzenia:
zadanie dla dziecka: narysuj domek dla lalek, pokoloruj i nazwij po angielsku kolory, użyj kolorów z piosenki: yellow (żółty), red (czerwony), green (zielony), blue (niebieski), orange (pomarańczowy), purple (fioletowy).
5-6 latki tydzień 30 marzec - 3 kwiecień
Czerwiec 2018
Maj 2018
Kwiecien 2018
Styczeń/Luty 2018
Listopad 2017
Wrzesień 2017
Czerwiec 2017
Maj 2017
Kwiecień 2017
Zajęcia dla dzieci 3-4 letnich

5 – 6 latki

Narysuj swoją rodzinę (babcia, dziadek, mama, tata i Ty) następnie nazwij członków rodziny po angielsku (grandma, grandpa, mum, dad) i zaśpiewaj piosenkę o rodzinie:

 

 3-4 latki

https://supersimple.com/downloads/my-teddy-bear-worksheet-trace-and-color.pdf

 

Nowe słówka do nauki, rodzina:

https://elt.oup.com/student/playtime/picture_dictionary/levelb_unit1?cc=pl&selLanguage=pl

tekst piosenki:
https://elt.oup.com/elt/students/playtime/pdfs/plt_songs_b_familyhere.pdf?cc=pl&selLanguage=pl
 
 
Piosenka:
 
Zadanie dla dziecka: narysuj swoją rodzinę (mama, tato, siostra, brat, babcia, dziadek).